3yaşında kızım bir kaç süredir tırnak eti kenarını yemeye başladı.Geçen yazdan kreşe gidiyordu yarım gün.Sonra 3yaşı doldurduktan sonra tam gün gitmeye başladı.Hocasını beğenmedim diye değiştirdim kreşi o dönemde yeni yeni başlamıştı zaten.Beraberinde burnunu karıştırıp yiyor.Yeni kreşi iyi güzel ama alışamıyor.Bundan mı kaynaklı acaba düşünüyorum.Evde olduğu zaman zaten benle de babasıyla da çok zaman geçiriyor,sık sık sohpetler ediyor.Kreşten çıkarsam zaten eninde sonunda gidicek okula bile.Ama kızıma zarar mı veriyorum acaba diye düşünüyorum.Ya sıkıntı değil de takıntı haline getirmiş diye de düşünüyorum