Kızlar merhaba. Uyku eğitimi aldık 6 aylıkken. Fakat sıralamaya başladı yatagına yatırdıgımda kalkıyo tutunuyo inmeye korkuyor ve uykuya geçerken ağlıyor korktugu için, eğitmen de 10 dakika sakimleştirin , sakinleşmezse siz yatırın diyor. Ama agladıgında cok terliyo ve ben dayanamıyorum. Aglaması bebeğe bi travma olurmu ? Lütfen bilgisi olan yazsın beni bilmiyosanuz korkutmayın yeteri kadar stresliyim bitiğim