nanelisekerr_ Kızlar mamayı değiştirdiğimden beri bebeğimin gazı oluyor . Aptamil gaz yapabilirmis dogru mu ? Eski masamıza evolvia idi..
Melis1706 nanelisekerr_ ben aptamilde gaz yasadim kixim.aglayip duruodu mamayi verince.sma optipro kullaniyorum ne sislik yasadim.nede baska bisi simdi 3 numarasindayim
telmanlo Bizde yaptı ıkı gece uyumadı gazdan bebelac gold aldık ondan sonra rahatlattı daha sonra daha kalıteli mama kulanalım dedik hipp organıc aldık ondada kustu uyuyamadı mecburen bebelacla devam ediyoruz
sweetmom1 nanelisekerr_ ben memnunum şuanlık şöyle bi durum da var bebek gazlıysa hangi mamayı kullanırsanız kullanın gaz yapar