Merhaba :)
3 yaşını geçmiş bir oğlum var,spor,dans gibi şeylerde böyle dili hep dışarıda oluyor.
ve normal zamanda bile kalp ritmi çok hılıymış gibi geliyor bana.
geçen sene ameliyat olmuştu(üroloji) ve narkozdan uyanmata zorluk çekmiş ve kalp ritmi 3 gün düzene girmemişti,enfeksiyona kapmıştı ona bağlamışlardı ritim bozukluğunu.
3 yaş ritmi bebekkenki gibi hızlı mı olur bu konuda bilgisi olan var mı?
ben kalp hastasıyım doğuştan ritim bozukluğu ve kalp kapakçık bozukluğum var.
bebekken normaldir hızlı atması ama artık 3 yşaınıda geçti biraz normal ritme dönmesi gerekmez mi?
bilgiis olan,tecrübesi olan var mı?
bugün başka bir sebebpten eğitim araştırma hastanesine gideceğim bu konuyuda söyleyeceğim ama bu konuda fikri olan,tecrübesi olan annelerimiz varsa belki içim bi nebze rahatlar diye umuyorum.
Kalp hastalığı genetik geçişli olabiliyor ve bu beni baya geriyor şu an