MrArasmom Kızlar kurutma makinesi almayı düşünüyorum önereceğiniz memnun olduğunuz bir marka var mı ya da şunu aldım hiç memnun kalmadım diyeceğiniz bir marka bi de her şey atılmıyor diyorlar bazıları penyeleri küçültüyormuş aktif kullanan varsa bilgi verebilir mi rica etsem 😊🌺
Sseboo MrArasmom merhaba ben 2 buçuk yıldır arçelik marka kurutma makinası kullanıyorum. Çok çok çok memnunum. Kazak, kot, penye her şeyi atıyorum ama şu ana kadar çeken bir ürünüm olmadı. Hep günlük ayarda kullanıyorum
Mahimdeniz MrArasmom ben 3 senedir elektrolux kullanıyorum çok çok memnunum tavsiye ederim ısı pompalı 8 kg olan model
tubiiik_ MrArasmom hoover 10 kg ısıpompalı kullanıyorum pemyede kuculme kazaklarda kuculme yıpranma yapmadı tek pişmanlıgım neden evlenirken almadım cok memnunum dogru ayarda kurutuldugu sürece bişey olmuyor hep dorap kurulugunda kurutuyorum kot ayarı yün ayarı penye ayarı gömlek ayarı var hep zaten sadece montları atmıyorum kurutmaya
MrArasmom Sseboo çok iyi o zaman ben de direkt çamaşır asma olayından kurtulmak istiyorum her şey atılmıyor denilince kafam karıştı, teşekkür ederim 🌺
hamdusenalarolsun Bende almak istiyorum ama çevrem hep yok kıyafeti küçültür, ömrünü kısaltır, kanser yapar gibi saçmalıklarla eşimi gaza getiriyo 🤦🏻♀️
MrArasmom hamdusenalarolsun aynen öyle arkadaşlar yazsın da ona göre fikir sahibi oluruz biraz inşallah
Neslhnt Hoover 500dry kullaniyorum cok memnunum hem uygundu piyasaya gore hemde basarili. 10 kiloluk aldim her parca kupkuru cikiyor
Mommyhann MrArasmom arçelik 800 km kullanıyorum herşeyi atıyorum yani her kuması hiç çekme yapmadı bende kot günlük spor ayarı çekme yapmıyor. Yani almadan önce kendime büyük bi eziyet etmişim diyorum şuan çok memnunum iş yüküm hafifledi
MrArasmom Genel olarak memnun demek ki kullananlar ablam da komşumda var ne kadar gitsem balkonda çamaşır asılı deyince burdan bi danışayım dedim
gocebebirbayan MrArasmom bosch marka aldık. Dün attım inanılmaz güzel bir cihaz. Zaten bütün eşyam hep bosch
MrArasmom gocebebirbayan benim de bütün eşyalarım Bosch ve bunu da öyle almayı düşünüyordum her şey atılıyor değil mi yani çamaşır asma olayından kurtuluyor muyuz tamamen
gocebebirbayan MrArasmom evet herşeyi atıyorum ben. Üzerimde zaten sentetik, mix(karışık), pamuklu hepsi ayrı ayrı yazıyor 😊
krtglucnar_ MrArasmom beko kullanıyorum çook memnunum ben sadece özel gün önemli kıyafetlerimi atmıyorum onun dışında kazakta attım hiç birşryim çekme yapmadı bu zamana kadar elektrik faturamdada hiç artış olmadı çok memnumum herkesin evinde olması gereken bi ürün özellikle bebekli evlerde