Merhaba arkadaslar 4,5aylik kizim var cocuk doktorumuz özel bir doktora yönlendirdi bizi ve ben bazi hal ve hareketlerinden, mama ictikten sonra gaz cikaramamasindan cikarsada cok zorlandigindan anladigim kadariyla kizimda bir sorun oldugunu anlamisdim bu arada yurtdisinda yasiyoruz persembe günü bebegimi özel doktora götürdüm ortophädie doktoruna yani el ile muayene ve tedavi eden bir doktora, bu özel parali doktor kizimin göğüs omuriliğinde 3tane bloklama oldugunu söyledi ve hafif hareketlerle düzeltigini söyledi. o Gün bugündür kizim denisti eskidende durmuyordu gazdan dolayi rahataiz oldugu icin ama smdi dahada zorlandi doktor 1hafta sonra denismezse yapilacak baska birsey yok malesef ve ilk iki gün sizi zorlar dedi ama 4gün oldu halen cok zorluyo kivraniyo karninin üstünde yattigi icin sürekli böyleydi agrisi oldugunu düsünüyorum halen uykusundan kalkiO mirildanarak sag bacagindan destek alip karnini yukariya dogru kaldirirkende sürekli mirildaniO basina böyle birsy gelen varmi kizlar cok yorucu beni gectim bebegime cok üzülüyorum fikirlerinizi merak ediyorum dogrumu yaptim doktora götürmekle diye ..