Metehann12 Kizlar Antep sıcağından Karsa düştük geldik her seyimiz yazlık kaldı buraya göre 😂 bana sağlam su almayan taş gibi bot önerin nolur ama öyle uçuk kaçık fiyatli da olmasın böbrek sattiran cinsten 🫣
Avesila Metehann12 Bu çizme Erzurum, Kars, Ardahan’da karı dibine kadar yaşayarak onaylanmıştır 🤌🏻 Kar botuda tercih edilebilir.
Aselincimom Benim memleket orası 😂 soğuğu fenadır hiç gitmedim ama bizimkiler anlatır hep bende bekleyeyim burda vana geldik biz de Samsun’dan cat botlarım var o bile dayanamadı burda kar botu almayı düşünüyorum bende
Metehann12 Aselincimom kız kendime değil çocuğa 🫣 yemin ediyorum böyle bir soğuk yok sabah -27yi gosteriyodu araba
Metehann12 Avesila valla çocuk için sormuştumda kendime de lazım romatizma hastasıyım tam yerine düştük ayaklarım sanki buzun üstünde bana direk yünle kaplı bot lazım 😂 kendimi yune sarıp gezesim var
Aselincimom Metehann12 heee çocuk içinse bilmiyorum 🤷♀️Van da öyle ya bugün çocuğun bezi bitmişti gidip alıp gelene kadar ağzım yüzüm kaydı soğuktan resmen
Metehann12 Aselincimom aynı öyle oldum ben de yüz felci geçirmemek için dışarı çıkmıyorum oranin insanı nasıl yaşıyo bilmiyorum da
Aselincimom Metehann12 valla ben de bilmiyorum rahat rahat yürüyorlar fırtınada beni bi oraya savuruyor bi buraya