birceberenn Bebeğim 10 günlük 2 günlükken sarılık oldu doktor ekstra mamayla takviye et dedi ama herhangi bir cc ya da zaman söylemiyor.siz yenidoğan beneğinize emzirmeye ek kac cc ve kac saate bir mama verdiniz?
hivda31 birceberenn doktorum yenidoğan bebeğim için sarilikti diye 3 satte 75 CC olsun demiştim anne ve mama dahil toplam demişti
B1elf birceberenn ölçü vermek yanlış onun icinde doktorunuz ölçü vermemiş sütünüz ne kadar bebek ne kadar emiyor doktorda bizde bilemeyiz Şöyle yapıyorsun önce bebeği emziriyorsun memeden çekince ilk bı 30 CC mama yapıp deniyosun hepsini içerse bı 30 daha yaparsın sütün varsa o sonraki 30 dan az içer bırakır. Yok ilk yaptigin 30 bitmedi mi o zaman her emzirme sonrası 30 CC verirsin içmesine göre ayarlarsin.
aven aven her emzirmenin ardından mamayı vereceksiniz 2 saat kabul etmezse 2,5 saatte bir mutlaka beslemeniz gerekiyor bebeğinizi yenidoganda aynisini yasadik 3 aylik olduk hala saat kuruyoruz 3 saatte bir besleniyor bebeğim
ttuuggcceeoozzccaann İki saatte bir 15 cc başladım ama sütüm yetmedi 30 cc ye çıktım. Bebek öyle hemen toparladı bol emzirme bol mama sarılık başka türlü geçmiyor
aven birceberenn evet her emzirmenin ardina mama 30cc .Doktorum boyle tarif etmisti icinize sinmez ise dr.danişın telefonla ya da asm de ki hemsirenize sorabilirsiniz
gulistan536_ Her emzirmeden sonra 30 CC yapın daha küçük olduğu için midesi de küçük zaten hepsini içmeye bilir ama biberonla vermeyin çay kaşığı yada şırınga kullanın yoksa meme reddi yapar kusmasinada dikjat edin