Kızlar merhaba,
Bebeğim 6 aylık. Uyku düzenimiz oturmuştu aslında ama son bir haftadır uykularından ağlayarak uyanıyor. Ama çok ağlıyor yani ne yaoacağımı bilemiyorum uykuya hemen dalıyor meme verince ama neden ağladığını çözemiyorum. Karnı ağrıyor olamaz yatmadan önce kakasını yapıyor. Uyumadan önce güzelce emziriyorum altı kirli değil ama neden bu şekilde uyanıyor. Sanki korkuyor gibi ağlıyor. Doktor kontrolünde baktı bir sorun yok dedi.