Zubis maalesef öyle bi şey yok anne sütü iyileştirci değil öyle olsaydı 7 yaşındaki oğlumu 2 yaşına kadar emzirdim ama gel gör her ay hastanedeyiz. Kızım 1.5 aylıkken geçirdi nefes alamama kıvamına gelmişti artık çünkü ciğerine inmişti biraz öksürük krizi balgam vs anne sütü artı mama almasına rağmen kötüleşti ki beslenmesinde komple kesildi. İnşaAllah virüs değildir rahat bir nefes alırsınız.