Merhaba anneler
Ogljm 4 ay 25 gunluk ve yaklasık 20 gundur cıfdı kabızlık sorunu yasıyoruz kakasını kendısı yapamuyor ve lavmanla ancak yapabılıyor acaba keçiboynuzu pekmezı ıse yarar mı?sınfırjm ıcın ıyı oldugunu okudum bu konuda bana bılgı verır mısınız? Bu arada sadece anne sutu alıyor bebegım