Oğlum ateşlendi kanında enfeksiyon çıktı ve bütün diş etleri kızardı bazıları kanıyor. Antibiyotik kullanıyoruz hastaneye yatış verdi doktor. Kan değerleri düzelmeye başladı çok şükür ağzı için jel de kullanıyoruz ama bu diş etlerindeki hassasiyet ne zaman geçer ya çok üzülüyorum aft da var ağzında. Başına böyle bir şey gelen var mı 😞😞