zeynepmelinda Ben de acaba benim gibi olan var mı diyodum. Aynıymışız yaa doğumda almadığım kiloyu sonradan aldım ve insan kilolu olunca kendisine hiçbir şey yakıştırmıyor😪 ne kıyafet almak istiyorum, ne makyaj yapmak istiyorum ne de kendime özenmek 😪 bi an önce kendime bi tokat atıp en azından yaza kadar toparlanmam lazım. Hedef koymıcm kendime ne kadar giderse diye bakıyorum artık 😏