Merhabalar 34 aylık çocuğuma tuvalet eğitimine başladım. Tutmayı bırakmayı,altına kaçırmamayı hemen öğrendi. İlk 3 gün her şey iyi gidiyordu. Ondan sonra asla tuvalete gitmek istemedi. Saatlerce tutuyor çişini son haddine gelince altına kaçırıyor. Bilmediğinden değil inadından yani.. Ödül ,pekiştiren vs. hiçbir şeye ikna olmuyor. Çok çişi olduğu zaman bir şekilde tuvalete oturtsam bile tutuyor yapmıyor. Böyle bir şey yaşayıp çözüm bulan var mı? Lütfen acil yardım…