Kızlar bebeği 2 aylık kaka sorunu yaşıyoruz kendisi asla yapamıyor hareketlerle zeytin yag masajı ile veya kabızlık fitili ile yoksa hakkından gelemiyorum yeter artık diyorum birde rezene çayı içiyormusunız kaka ve gaz cıkarmasına çok iyi geliyormuş bu durumu yaşıyan var mı 🥰