damlakya21 Kızlar hemen hemen bir ayı buldu makatta afedersinz kanama var başına gelen varmı bu durum da hastane ye gittinzmi bn çekiniyor m hepsi erekek doktorlar gittiysenizde muayene mi yapılıyor o bölgeye cevaplarsanız çok sevinirim.
2_erkekannesi damlakya21 Maalesef o bende de olur kabızlık durumunda sonra çıktı ortaya. Doktora da gitmedim çekindiğim için
Unicorn67 damlakya21 ben burda birinden okumuştum ve aile hekimine gitmiştim krem ve fitil vermisti ama benimki geçmedi eğer aile hekiminiz bayansa ona gidin
TugcenurLina damlakya21 çok geçmiş olsun maalesef o illeti çeken bilir 2020 de ameliyat oldum çatlaktan hala en ufak şeyde başa sarıyor malesef geçmiyor. Geçenlerde oluyormuş ama çok zor sürekli lifli posalı ve su ağırlıklı beslenmek gerekiyor onu da yapamıyoruz çekiyoruz mecbur
damlakya21 2_erkekannesi çok kötü bir durum inşallah geçiririz bu durumu tşk ederim cevapladiginz icin
acemianne97524_ 2_erkekannesi @damlakya21 bende de doğumdan sonra oluştu doktora gittim kremler kortizonlu kana karışır bebeğe geçer dedi vermedi.tabi başka doktor ne der bilemem. Duphalac şurup ve hametan krem kullandım ben. Sonra tekrarladı şimdi yine aynı şekilde. Aslında bı süre afedersiniz ama büyük tuvaletinizin olabildigince sıvı olması gerekiyor yoksa kabız olmasanız bile ağrı yapıyor malesef. O yüzden fitil veya kabızlık giderici şuruplardan bı süre kabız olmasanız bile kullanın derim. Yani bende öyle oldu şimdi yine toparladım gibi çok şükür. Bol su içmekte önemli
Flowersed damlakya21 sezaryenden sonra ilk 3 ay yaşadım cam batıyor gibi çok fena oluyor sonra kendi kendine geçti çok şükür
2_erkekannesi acemianne97524_ Bı ara o kadar çıldırdım ki kabızlıktan 10 gün tuvalete çıkmamak nedir ya sonra bı sancı giriyor . Dikişlerim de zor toparlandı neler atlattm ben ıkındkça sanki aşağıya iniyor rahmim o derece 😞 Şurup da kullandım ama faydasını görmedim kayısılar hoşaflar neler denedim ama yok . İşin tuhaf yanı biraz halının üstüne oturunca üşütüyorum demek ki o zaman ishal gibi geliyor rahatlıyorum ama nereye kadar ..
acemianne97524_ 2_erkekannesi çok geçmiş olsun gerçekten öyle bı acı ki yaşayan bilir bende kızımı çok ayakta emzirdiğim bilirim. Yaşaması zor gerçekten sürekli krem veya zeytin yağı kantaron yağı surebilirsin çabuk toparlar.
Cansucan20 damlakya21 canım geçmiş olsun. Bende var doktorun verdiği krem var dün gittim daha 3 gündür kanamam var. Doktor hem hemoroid hem çatlak var dedi. Ve ameliyat önerdi. Tavsiyem doktora git.
Cansucan20 damlakya21 bir de kanamanız devam ediyor mu dışkılama sırasında hep oluyor mu ? Ben çok korkmuştum her dışkılamada olmaya başladı son üç gündür. Doktor tümöre bağlı olsa parlak açık renk kan gelmez dedi