ebru1412y valla ben anneme sordum hiç bilmedim öyle şey sende dedi kızı olan arkadaşlarıma sordum hiç yaşamadık dediler bir benim kızımda oldu ama doktorum normal deyince şükür içime su serpildi sonrada gelmedi bir daha Allah’tan. Ama korkumu anlatamam.oglum vardı 8 sene sonra kızım oldu zaten zar zor altını almaya alıştım ay çok korkmuştum ben bişey yaptım herhalde diye