ebru1412y bebeklerde normal diye biliyorum benim iki kızımda da oldu hatta kadınsal akıntı bile oldu bunun sebebi anne karnında bebeğin kadınsal hormona maruz kalmasıymış. Doğumdan sonra 3-4 gün oluyor sonra daha olmuyor benim şuan kızım da 7 günlük 2 defa kırmızılık 3-4 defa da akıntısı oldu. İlk kızımda da olmuştu. Yine de endişelenirseniz doktora götürün