Emmek için ağlıyor. Çünkü sizi emzik olarak kullandığı için siz çekince anlıyor. Benim kızım da öyleydi. En büyük hatam 1 yaşındayken gece emmesini kesmemek oldu. Süt çürüğünden dişleri de hep çürüdü.
Oğlum 10 aylık, inşallah 1 yaşında gece beslenmesini keseceğim. Sizin de kesme zamanınız gelmiş bence. Tek çare sizin için de onun için de o. Ona da yazık uykusu bölünüyor. 1 hafta çok sıkıntı yaşarsınız çok ağlayacak ama sonra alışacak. Dediğim gibi süt çürüğü de yaşayabilirsiniz benim kızımın dişleri hep kırıldı bundan dolayı
trakyalikizce