oooyku Kızlar, iki gündür geceleri beni uyutmayan bi diş ağrısı var. İlaç içmiyorum sütüme geçer diye bebeğim 4,5 aylık sadece anne sütü alıyor. Emzirirken diş tedavisi yaptıran var mı?
Kader3851 oooyku bnmde dişlerim çok kötü ağrıyor doktorA gittim ama emzirirken tedavi uygulayamiyiruz dişlerini çekip dolgu yapmamız gerekli dedi sadece parol icebiliiiyrim
12345678fatma oooyku benimde emzirme döneminde dişlerim agriyordu parol içiyordum suan kızım 13 aylık 5 aylık hamileyim hamilelikte dolyi diş ağrım başladı tekrardan 3 gündür kesilmeyen diş ağrım vardi diş etim sismisti yanağıma dokunamiyordum acilden diş hastaneisne gittim antibiyotik yazdi gebelerin kullandığı cok şükür cok cok azaldı diş ağrım sizde gidin emzirme dönemine göre antibiyotik yazarlar cunku çekilmez diş agrisi berbat doğal yola tuzlu su yap gargara sarimsak koy biraz hafifletir sadece hafifletiyor ama sonra tekrar basliyor agri
aliaras_2022 oooyku yaptırabLirsin ben 20 günlüktü kanal ve dolgu yaptırdım agumentin ve minoset içtim
Gamzosgamzos oooyku ben emzirirken birer hafta ara ile 4 tane 20 lik diş çektirdim bebeğim o zamanlar 2 3 aylıktı doktorumun onayı ile hemen emzirdim dış çekiminden öncede antibiyotik kullandım 2 kutu çok şükür bir zararını görmedik
Usnac4559 Ben süt sağıp saklıyorum geçen gün 39 derece ateşim çıktı acile gittim emziriyorum 4 aylık bebeğim var dedim beni toparlayacak iğne veya serum yokmu dedim iğne verebilirim ama 8 saat emzirmeyeceksin sonrada ön sütü sağ içirme dedi öyle yaptım 8 saat sağolsunlar kardeşimle annem baktı bende uzanıp dinlendim sizde doktora sorun ilaç kaç saatte vucuttan atılır evde süt var deyin belki yaparlar
oooyku Usnac4559 sağıp buzluğa koyacak kadar çok sütüm hiç olmadı doktorumuza sorup ona göre gideceğim artık
KarlukHan oooyku ben yaptırdım. İşlem yapmadan önce emziriyordum ailem sonrasi ilk iki saat emzirmiyordum.sonrasinda ilk sütünü sagip öyle emziriyordum. Bu konu hakkında pekde aciklanmis bir bilgi yok zararı nedir diye. Çok kötü durumdaydaniz bir gidin
oooyku KarlukHan iki gecedir sıkıntıdayım açıkçası bende biraz bekleyim diyordum ama ağrı kesilmeyecek gibi
ftmnr1523 oooyku emzirirken diş tedavisi yapılabiliyor. Emzirdiginizi belirtirseniz biraz daha hafif bir anestezi kullanıyorlar. Hemen emzirdim ben emzirebilirsiniz dedi doktorum
Saadetasil Bebeğim 10 gunluktu kanal tedavisi yapıldı emzirdiginizi söylediğiniz zaman ona göre anestezi yapiyolar 3 saat sonra ilk sutumu sagdiktan sonra emzirmeye devam etmiştim diş ağrısı hicbiseye benzemez bence hemen yaptırın