8 ay oldu doğum yapalı ogün bugündür iyileşmedi. Doktora gittim kremler verdi hiçbiri fayda etmiyor. Artık dayanamıyorum😫afedersiniz sanki cam kesiği gibi acı çekiyorum. Bazen günlerce içimde tutuyorum korkudan. Çünkü lavabo sonrası üstüne oturamıyorum,yürüyemiyorum. Yaşam kalitem okadar düştüki artık ameliyatsa ameliyat. Çözümü neyse yapıcam. Şuan bebeğim çok küçük olduğu için ameliyatada yanaşamıyorum. Allah aşkına bu illetten kurtulan varsa söylesin nasıl kurtuldu. Artık dayanamıyorum bu acıya😩🥺