Herkese merhaba sevgili anneler bebeğimin hiçbir rahatsızlığı yokken akşam hafif ateşi çıktı ve uyutmadan önce 2-3 kez kakasını yaptı uyuttuktannsonra ateşini kontrol ettim 38.3 e cıktı (tekrar kaka yapmıs )ateş düşürücü verdim ve geri uyuttum şimdilik uyuyor kakası tam ishal olmasada ishale yakın sayılır hasta mo oldu dişten mi yapıyor anlayamadım bu şekilde olup başına gelen varmı oğlum 21 aylık