Merhaba, 2.22 günlük ikizlerim var 35 haftalık doğdular. Kızım 2 aydır mama yemiyor. Doğduklarından mama yiyorlar emmediler sütüm de azaldı günde 1 kere sağıp vere biliyorum. İlk 1 ay çok iştahlıydı 1 kilo almışdı daha sonra 2 aya girdik azaltmaya başladı. Şu anda da hiç yemiyor. 3 kere mama değiştirdik. Geceleri uykuda biraz yedire biliyorum, gündüzleri gün boyu aç kalıyor. Sabah 8 den akşam 8 e kadar zorla 20- 40 yedirdim. Biberon ağzına değdiyse ağlıyor, başını geri itiyor, diliyle çıkarıyor. Ama bütün günü aç olduğu için emzikden ayrılmıyor. Bazen atıp emziği yemek için ağlıyor veriyorum yemiyor yine emziğe geçiyor, açlıkdan uyuyamıyorda. Biraz uzun oldu ama gerçekten ne yapacağımı bilemiyorum o açlıkdan ağladığı zaman ben de üzüntüden ağlıyorum artım psikolojim bozuldu.