Kızlar bebeğim 5 ay 25 günlük 4 gündür falan az az sık sık kaka yapıyor ve hafif sulu ek gıdaya yeni geçtik anne sütü alıyor çoğunlukla eğer enfeksiyonda belirtiler neler lütfen yardımcı olun. Gün içinde öyle huzursuzluk iştahsızlık ateş yok gece de normalde kaka yapmazdı ama 4 gündür mutlaka yapıyor az ve hafif sulu gibi işte. Normalde ek gıdaya geçtiğimizden beri katıydı kaka şimdi tekrar sadece anne Sütü alıyormuş gibi bi kıvam oldu o kadar cıvık değil ama katı da değil. Diş mi enfeksiyon mu tecrübeli anneler ??? 🤲🏻