Sema345 kazanlı ütüm var,en son bebemin elbiselerini ütüledim.Eşim evden çalıştığı için ütü gerekmiyor bize,ütü yan gelip yatıyor valla 😂
Ben yurtdışında yaşıyorum benimki yabancı marka,o yüzden marka ile alakalı fikrim yok.Ama evet tek seferde jilet gibi oluyor.Yani öyle saatler sürmüyor ütü yapmak.Bence ütü işi çok olanın kullanması gereken bir ürün.