Damlanr Kızlar oğlum 14 aylık bugün 2. Bebişimin geleceğini öğrendim istediğimiz bi gebelikti oğlum şuan anne sütü alıyor doğdu doğalı biberon tutmadı mama içmedi hamileyken emzirip sorun yaşayan oldumu henüz doktorla konuşma fırsatım olmadı
Talyaninannesi Damlanr ben bir doktor dinlemiştim hamileyken emzirebilirsiniz diyordu bir sıkıntı olmuyor diyordu ama sen kendi doktorunada sor bence canım çünkü senin hamileliğini o takip ediyor o daha iyi bilir…