Libase Srfnr1 ben kullanıyorum canım 4buçuk aylık 160 cc suya 3 kaşık koyuyorum bi tık fokurdatıyorum ocakta ılımaya yakında iki kaşık formul mama koyuyorum kabız olmasın diyede bir çay kaşığı zeytinyağ koyuyorum afiyetle yiyor😂
Melek-27 Srfnr1 Kızım 4 aylık olmak üzere emmeyi secmediği için bende aldım toz halinde su veya süt ilave ediliyor. Ama hiç beğenmediği gerçekten ben tadına bile bakamadım.
Srfnr1 Libase gunde kackez veriyorsunuz.ben buun verdim kac saat gecti bebegimin agzi hala ondan kokuyo 😁
Libase Srfnr1 oy yesinler onun kokusunu😊ben şuan 2 kere veriyorum ilerki aylara göre öğün sayısını çoğaltıcam ama
Melek-27 Biraz emziriyorum. Günde 2 en fazla 3 defa mama veriyorum. Genellikle akşamları kaşık maması veriyorum bazen meyve bazen tahıllı