Kızlar acaba bebeğim oda seçiyor olabilir mi yani oturma odasında olduğumuzda daha huzurlu hatta bi 2 haftadır burda ayrı yatıyoruz eşimle oturma odasında durduğu için. Yatak odasına yatalım dedik bugüj saat 3 oldu bi huzursuz gazı cıktı altı temiz tok ama hala huzursuz. Oturma odasına getirdim simdi suratıma bakıyor bos bos hicbisi yok gibi 😂