Nil2022 bizim de bebeğimiz kolik be 4 aydır doktorumuzun verdiği herşeui denedik uyumuyor çocuk , ayrıca hastane hastane doktor doktor geziyoruz bizde merak etmeyin , fitili sağlık ocağındaki ebemiz ağrısı varsa arada kullanın dedi bizde 4 ayda sadece bir kere yarım kullandık . Çocuğumu sizden dsha çok düşünüyorum merak etmeyin !!