1 buçuk ay oluyo taktırali çok korkmuştum hatta bı çok kez randevu alıp iptal etmiştim. En sonunda cesaret ettim ve gittim korkulacak birşey değilmiş. Canım acımadı ve adetli de değildim. Çok fazla yorum okuduğum için çok korkmuştum. Devlette taktırdım. Medicalden 100₺ ye almıştım bakır uçlu. Doktorum benim almam gerektiğini söylemişti o yüzden aldım. Hastanede ekstra ücret ödemedim