Ya bence bu bebeğe göre değişiyor. 4.ay zaten uyku gerilemesi atağı filan olan zamanlar o zaman zaten zor da ilerledikçe de böyle atıyorum gündüz 1-2 arası uyusun kesin filan gibi deseniz de öyle olmuyor bebek kendi karar veriyor. O dönemler benim en uğraştığım şey 8-9 arası uyutmaktı. Sonra 9-10 ay civarı uyutamaz oldum şu an (13 aylık) 10.30 11de uyuyor gece, gündüz halen karışık.
Belki de ben beceremedim bu işi, bilmiyorum.