zumrasmom_ Tam 3 aylık olduk. 2 gümdür asala mama yediriyorum ve şu saat oldu asla uyumuyor. Sebebi ne olabilir ağlamıyorda öylece duruyor uyumuyor aç değil gazı yok anlamadım giiti. Hastalık atlattı henüz tam iyleşemedi acaba ondan dolayı mı
Sevdasvnc zumrasmom_ ağlamıyorsa sorunu yoktur canı oturmak istiyordur :) oluyor böyle bazen yapıyorlar yani.
minikoglummmmm zumrasmom_ meme reddi yapıyor bence benimkide 3 ay 15 günlük 10 gündür meme reddi yapıyor uykusunda emziriyorum
gejoo Olabilir ben hstayken gece uyumadan once çay kaşığı ağrı kesici veriyodum vucudu agriyorsa bile rahatlasin rahat rahat uyusun diye
gokce90 Benımkide 76 gğnlük su saat oldı uyumuyor ve gündüzde bugün hiç uyumadı ağrı kesicide verdim belki ağrısı vardır diye ağlıyor aradada anlamadım ne zaman düzelecek bilmiyorum bu durumu yaşayan varmı
Busrak2 gokce90 beeen 2 hafta felan böyle yasadım ne gece ne gündüz uyku yoktu 2 dk lık uyusa bile ve aglama krizleri vardı 84 günlügüz suan Biraz biraz toparladı demekki o döngüye bütün bebekler giriyor