Yagmur1c Hangi Marka kullanıyorsunuz bugün markette fnishin makine tuzu 68 tl olarak gördüm migrosun ki daha uygundu yarı fiyatı gibi bir şey ikisini dönüşümlü kullanıyordum ama çok pahalı olmuş
Laden Yagmur1c ben 2-3 yıldır kullanmıyorum tuz ve parlatıcı. Yetkili servis tabletlerin içinde var zaten koymanıza gerek yok demişti. Üşenirim ben onları sürekli doldurmaya zaten😁