Ranaerfidan Erken ek gıdaya geçmekte iyi yapmışsınız. Alerjinin hepsi çok kötü ama şükredin sadece süte alerjisi var. Benim bebeğimin çoklu besin alerjisi var ve avakadoya bile alerjisi var. 2 aydır düzgün kilo almıyordu. Mama da kabul etmedi ve doktorum bizi 4.5 aylıkken ek gıdaya geçiş yapmamızı söyledi. Bir anda bebeğe katı gıda verirseniz onun bünyesini yorabilirsiniz bebeğiniz alerjik bir bebek olduğu için 3 gün kuralına uyarak. Tatlı patates, Havuç, kabak ve kuzu kıyma denemenizi öneririm daha sonra bunları çorba yaparak verebilirsiniz. Benim doktorum bunu önerdi ve öyle yapıyorum.