asaletsoydangelir hepsi sorun , hap kullanıp benim gibi doğuranlar var hap kullanıp yıllarca korunanda yada hap kullanıp her ay hamile gibi bulantı kusma yaşayanda , spiral taktırıp normal hayatına devam eden de var spiralden sonra asla vücuduna uyum sağlamayanda , yada iğne hormonlarının ağır geldiği kişilerde var hayatına iğneyle devam edende o yüzden hiç biri bir diğerinden konforlu değil maalesef 🥲 Hormon almaktansa bence önce spirali bi dene belki vücudun uyum sağlar he adet dönemlerinde yumurtlamada vs biraz sancı yapıyor ama katlanılmayacak bişey değil bence ama dediğim gibi senin vücudun hiç kabul de etmeyebilir bunu da deneme yanılmayla öğrenirsin yada doktora danış