18 günlük lohusayım sezeryan doğum yaptım ve bende ilk bir hafta kırmızı sonra açılarak soluklaştı ve akıntı kıvamında gelmeye başladı leke bu normal mı normal vajinal akıntının bir tık sarımsı pembemsi şeklinde oldu loşi deniliyormuş sanırım buna bilgisi olan var mı