poncikbiranne190_ Kocammdaa kocamm diyenlerden misiniz sizde 😄 ben kocamı çok seviyorum, çok merhametli, komik, anlayışlı , guzel bir eş ve aynı zamanda çok güzel bir baba ama bazende gıcık olmuyor değilim tabi 🤣
aysegul_my poncikbiranne190_ bana göre aşk belli bi seneden sonra saygi duymaya dönüyo yani aşk kalmıyo gibi alışkanlik haline gelmiş bi maratonun içinde yaşıyomuşuz gibi
Laden poncikbiranne190_ elli kez dünyaya gelsem hepsinde de eşimle evlenirdim. Allah yanımdan eksik etmesin🥹
Avesila poncikbiranne190_ Bizimki öyle. Aşık olmadığım, sevmediğim bir adamla evlenemezdim. Her evlilik öyle olmuyor tabii. Kimisi mantık evliliği yapıyor, kimisi görücü usulü evleniyor.
poncikbiranne190_ Avesila kız bende görücü usulü evlendim 5 senelik evliyiz ama derler ya görünce ağzın dilin bağlanır diye öyle oldumm ve elhamdülillah hala ilk günki gibi sevgim ❤️
hanmkzm Avesila görücü usulünde duygusuz evlenmiyoruz aşkım 😂😂 benimde görücü usulü ama ilk görüşte çok sevdim onu beni çok çok üzdü ondan nefret ettim evlendikten sonra şuan daha iyiyiz ama hala ona aşığım sadece eskisi kadar yüze vurmuyorum bu durumu sevgimi hemen kazanmasın biraz çaba göstermesini istiyorum djdkdk konudan konuya geçtim ama görücü usulü deyince sanki anamız babamız al bu kocan demiş gibi söyledin xjdkdj
Laden Beyninizikullanmakucretsizdir bir tane teyze vardı ya ayyy bu nerden çıktığğğğ diye bağırıyordu kocasını görünce. O geldi aklıma😂
Avesila Beyninizikullanmakucretsizdir Var maalesef öyle şeyler. Çok severim ama bazen öldüresim geliyor. Ne yapalım yani 😂
Avesila poncikbiranne190_ Öyledir tabii, ben bana gelecek görücüleri daha gelmeden kovuyordum o yüzden hiç gelemediler 😂 Eşimle tanışmamıza da birileri vesile olmadı. Direkt kendimiz tanıştık. İlk tanıştığımız zamanlar “Kocaman bir yüreği var” diye düşündüğüm adamın yüreğinde bir köşem var uzun zamandır. 🫠
12-balkizim00- poncikbiranne190_ aynen bende öyle valla görücü usulü ama konuşup anlastiktan sonra oldu şimdi ki görücü usulü eskiye göre değil ki eskiden bırak konuşmayı birbirini görmeden evleniyorlardi
poncikbiranne190_ hanmkzm he valla öyle yer etmiş insanların kafasına 😅 ben görücü usulü oldum ama nişanlılık dönemimiz öyle tatlı dolu dolu geçti ki birbirimizi tanımaya uzunca fırsatımız oldu hemde rabbimin dediği gibi oldu
Avesila hanmkzm Ay ben nereden bileyim 😂 Bana gelmek isteyen görücüleri daha gelmeden laflarımla kovuyordum gelemiyorlardı. Hiç yaşamadım yani 😅