Aynı sorunu bizde bazen yaşıyoruz doktorum bana eşin rahatsız olursa kısa tutarız dedi ama öyle rahatsız edici olmadığı için gitmeye gerek duymadım çok nadir olur oda regl dönemlerim yakın olduğu vakitler ip aşağı indiği için genelde o zamanlara denk oluyor normal bir durum yani çok rahatsız ediyorsa seni doktorunla görüşebilirsin