Bebeğim 7,5 aylık bu ayın içinde 3 kez emerken yani son uyku öncesi fışkırırcasına kustu ağzından ve burnundan tok olduğu halde emerek uykuya geçmek istiyor emzik ve biberon tutmadığı için işler zorlaşıyor bu geceki benim korkuttu bi hayli doktora gitmeli miyim?