Rsv virüsü geçirdik 40 çıkmadan 2 ay geçti suan 3 aylık bebegım misafir kabul etmıyorum evden dışarıda çıkmıyorum çok korkuyorum 1 hafta hastanede yattık ve yoğun bakımda yatan hayatını kaybeden bebekler bile vardı bu virüsten dolayı hasta olmayan bırınden bile bebeklere taşıyıcı olarak gecıyo smdı ise rota virüsü varmış aşıları var bunların ama ne kdr saglıklı ?