Oğlum 2 yaşındayken hastalandı ve ateşliydi o ara sıçrama başladı bende bunu biraz kafama taktım neden sıçrıyor diye video aldım falan ama atesliyken sıçrama olabiliyormuş sonra hastalığı geçtikten sonra da bi süre devam etti geçti. Sonra da istgram da bir video gördüm uykuda sıçrama falan bi çocuk bu şekilde nöbet geçiriyormuş sonra bunu da kafama taktım ve sanki ben taktım diye yine arada her uykusunda olmasada yine uykuya geçerken 1 kere sıçrıyor.. maalesef hep kötüyü çağıran bi kişiliğim var ve anneliğimi de etkiliyor benim sormak istediğim soru bu hastalığı yaşan var mı aranızda uykuda sıçrama epilepsi olması için nasıl bi sıçrama olması gerekiyor ve acaba benim bu korkum kaygım çocuğumu da etkiliyor olabilir mi o yüzden de bu sıçramalar oluyormudur