Lugesyaa Merhaba çok geçmiş olsun. Benim bebeğim CRP 20 ile yenidoğan yoğun bakım ünitesinde yattı. Bizim yatış süremiz epey uzundu, farklı şeyler gelişti sonrasında çünkü. Siz moralinizi yüksek tutun, bebeğiniz tedavisini alıp evine dönecek, bu süreçte siz 3 saatte bir mutlaka sağım yapın, geceleri mutlaka kalkın ve sağın. Bestlak damla, Solgar’ın Brewers B12 takviyesini alabilirsiniz. Rezene, çemenotu tohumu içebilirsiniz, Doğadan’ın emziren anne çayı var onu da içebilirsiniz. 3 saatte bir kuralına mutlaka dikkat edin. Benim sütüm kesildi, ondan böyle uzun uzadıya yazmak istedim. Bizim sürecimiz enfeksiyon sonrası daha farklı ilerleyip ameliyat gerektirdi, ve 40 gün yattı, haliyle bu süreçte çok yıprandım. Sizi bir an evvel kavuştursun Rabbim, şifalar diliyorum. Sizin süreciniz daha kısa sürebilir, sütünüz ona şifa, lütfen yorumumu dikkate alın, sevgiler💕