Merhaba herkese, ikizlerim 9 Ay 7 günlük ek gıdaya geçtik haliyle, onlar için yaptığım yemekleri çok iştahla yemiyorlar, kendimiz için yaptığım yemeklerden ufacık tattırıyoruz daha çok istiyorlar, makarna, pilav, diğer sebze yemekleri gibi. Çok tuzlu yemek yapan biri değilim. kaynanam büyüdüler artık ayrı yemek yapma deyip ne bulursa yediriyor çocuklara, doktorumuzda yedir demişti sağlıklı çocukların demişti ama içime sinmiyor benim, yine de onlara ayrı yapıyorum yemeseler de. ne yapsam ne etsem 🤷