bsrsvr aranma bir reflektir canım bebeklerde… kolik olabilir ya da bir yeri ağrıyo olabilir… Ama her arandığı aç demek değil.. bende öyle düşünüp emzirmeyi bırakıcaktm az kaldı kızım 2 aylıkken egzama çıktı doktorum dediki iyiki emzirmişsin yoksa egzama çok zor baskılanırdı geçmeyebilirdi dedi… yani süt kısacası her türlü şifa… kızım şimdi 2 yaşnda egzaması falan yok şükür… 6 aylıkken bitmişti… emzir sen doyar o annesi… kendinide besleki doysun… ilik suyu çorba iç… tahin süt yapar pakmez tahin yiyebilirsin kahvaltılarında helva, bulgur, tavuk süt yapar… Ama en çok canın istediğinde bir şey yersen sütün yarıyor… Allah bol bol rızk versin,.