ptesi yaptırdık 2 ay 10 günlüktü hep uzman ve tecrübelilerden ne kadar erken o kadar iyi diye yaptırdık yaptırmasıda ilk gecesi de onun açısından gerçekten rahat ama yukarıda bir arkadaşın dediği gibi çok zor yani o hiç bir şey anlamıyor ama sen ağlamaktan helak oluyosun biz gurbetteyiz bide dedik ilk geceyi atlatınca kolay aileleri çağırmayalım ama iyileşme süreci diye bir şey var o keyifli hissetmiyor ama bizim canımız yanıyor babasıyla. erken yaptırdığımıza pişman olduk aileler yanımıza hemen ertesi gün geldi felan psikolojik destek önemli hassas insanlarsanız. Biz tıbbi gereklilik yoksa eski usül 10 yaş felan daha iyiymiş diye düşünüyoruz şuan.