Dilekkkk19 Arkadaslar 19 aylık bebegim var emzirmeyi sonlandirdim 10 gün oldu ve bebegimde bana aşırı düskünlük odadan cıktıgim anda annee annee diye yanıma geliyor tutuyor elimden oturtuyor kucagima oturuyor vs ordan kalkmami istemiyor normalmi ne yapmam gerek normalmi bu
ledaaanrr Dilekkkk19 ay bilmiyorum biz daha 9 aylığız ama ben çok korkuyorum meme bıraktırmadan en zoru o geliyor bana çünkü kızım bagımlı onsuz uyumuyor ve bu beni çok geriyor bırakırken ne yapıcam diye şimdiden kara kara düşünüyorum 😔🫠
Dilekkkk19 ledaaanrr bende korkuyodum ama iste de bu neden olurki birden bu kadar bana düşmesi sürekli pesimde dolasmasi yoktu emzirmeyi bıraktiktan sonra çıktı
ledaaanrr Dilekkkk19 çok çabuk huy değiştiriyorlar gerçekten benim yüzüme bakmayan kızım baba diye ölen kızım yakamdan düşmez oldu ilk baba dedi arkasından ağlardı sımdı bana yapıyo ve biranda değişti zanla düzelir belki 🫶🏻
Dilekkkk19 ledaaanrr inşaAllah ama hic kimseye yok annene babaanne teyze hala baba öyle düzelir diye umut ediyorum 😔
metehansmomm @"Dilekkkk19 bu dönemlerde anneden ayrılma kaygısı oluyormuş diye okumuştum ve 2 yaş sendromuna hazırlık :) bizde de aynı durumlar var üstüne bir de sinirlilik, ağlama krizleri eklendi malesef