Ben 2.5 yaşına kadar emmişim eşim mamayla büyümüş hem dişleri benden güzel,hem çok daha zeki hem de çok iyi bağışıklığı. Yeğenim prematüre doğmuştu annesinin sütü gelmedi mamayla büyüdü şu an ortaokulda okul birincisi. Ben de 49 günlük anneyim mama+anne sütü veriyorum çocuğuma. Dedikleri gibi Allah izin verirse büyür merak etmeyin🙏🏼