canimoglum_01 Uykusuz olması gerekiyormuş ama uykusuz olmayacak o saatte sorun olur mu diye soracaktım
mnkkizim Uyanık olması lazım. Benim kızım da uyumuştu ama doktor çok tatlıydı uyandırdı ilgilendi baya o şekilde atlatmıştık.