Poyraz_meltem2019 Merhaba arkadaşlar bebeğim bugün 4 buçuk aylık oldu ateşi inip çıkıyor halsiz ve salyası çok fazla akıyor herşeyi ağzına götürüyor ne bulsa sizce diş çıkarıyor olabilir mi tecrübeli olanlar ve bu durumu yaşayanlar yazabilir mi🙏
Cesurefe Gecmis olsun canim 37 civarlarinda ise evet dişten olabilir diyor doktorlar.38 ve üzeri ise enfeksiyonel bir durum soz konusu olabilir takip et canim
Poyraz_meltem2019 Cesurefe çok sağol canım evet hep o civarlarda ateşi erken diye düşündük diş için ama çıkabiliyormuş teşekkür ederim 😊
Cesurefe Poyraz_meltem2019 evet her bebek farkli erken cikaracaksa on hazirlik iste bunlar allah yardimciniz olsun her sureçi zor