adaatuna Efecim ben geceleri de tulum giydiriyorum kolları açık olduğu için üstüne kollu zıbın bacakları ve ayakları çıplak oluyor
Uykusuz-annee Efecim bende 1 tog pamuklu tulum giydiriyorum içine kısa kollu zıbın 23-24 derece oluyor evimiz
Efecim Uykusuz-annee bunu deneyecem sürekli üşüyor mu terledi mi derdine son vermek için 0.5 mi 1 tog mu alayım ona karar veremedim
Uykusuz-annee Efecim evin dercesini bir tık düşürün 1 tog alın 23-24 derceede kısa kollu zibinla. Yatırabilirsiniz 0.5 tog da pijama giydirirsiniz eviniz size göre sıcaksa eğer 1 tog tercih edin sizde rahat edin
yavrupotuncek anne_yiz ben uyku tulumu almadım daha sadece bebekler için olan yün yorgan kullanıyorum icinede uzun kollu zıbın külotlu çorap ve tulum giydiriyorum
anne_yiz eraysen bizim evin sıcaklığı gece 19 oluyor canım tulumun tablosu vardı 2.5 tog zıbınla diyordu o yüzden öyle yatırıyorum
denizin_annesi_ Papatya-eylul88 yenidoğankende mi bu şekilde giydiriyordunuz bende dediğiniz gibi yapıyorum 8günlüğüz
maygirl Efecim siz yatarken kazan uzerine m9nt mu giyiyorsunuz??bebekleri kndiniz gbi dusunun ne giyiyorsaniz bi fazlasni gydirin ama kazak olmaz..sicak ortam hasta eder..bronşit astım hersey yapar…24 25 te penye gydirin